news
COIG dla Centrum Usług Wspólnych w Administracji Publicznej
23.10.2015

Spółka COIG S.A. była partnerem generalnym cyklu konferencji dla przedstawicieli administracji publicznej, poświęconych idei i praktyce tworzenia Centrum Usług Wspólnych, które odbyły się w trzech miastach: w Warszawie (7.10.br), Poznaniu (14.10.br) i Katowicach (15.10.br.). Patronat Honorowy nad wydarzeniem objęło Ministerstwo Administracji i Cyfryzacji.

Podczas spotkania w Poznaniu, Dyrektor ds. Produkcji i Utrzymania Oprogramowania dla Administracji Publicznej – Roman Nowak – zaprezentował na przykładzie case study nowoczesne rozwiązania dla administracji publicznej świadczone przez COIG S.A.: Ujednolicenie platform finansowych w 115 gminach woj. Kujawsko-Pomorskiego oraz Centralne rozliczania VAT przez jednostki Urzędu Miasta Poznań.

Jako dostawcy nowoczesnych rozwiązań dla biznesu z zakresu systemów klasy ERP, nasi przedstawiciele prezentowali ofertę COIG S.A., w tym PLIP - Platformę Informacyjno – Płatniczą oraz system do wdrożenia centralnej obsługi podatku VAT, a także e-usługi świadczone w ramach systemu KSAT2000i oraz elektronicznego obiegu dokumentów, outsourcingu usług IT, świadczonych z własnego profesjonalnego Data Center.

Zdjęcia