Aida API

AIDA
AI Document Assistant

AIDA (AI Document Assistant) jest to oprogramowanie usprawniające pracę urzędów i gmin poprzez automatyzację procesu rejestracji dokumentu, wraz z przyporządkowaniem, wynikającej z treści analizowanej korespondencji, procedury.


Opis funkcjonalny Systemu

Usprawnienie obsługi dokumentów

AIDA usprawnia etap rozpoznania dokumentu oraz nadania mu właściwego biegu obsługi. Dla wybranych typów dokumentów, System będzie generował automatyczne podpowiedzi na podstawie bazy wiedzy, zmniejszając obciążenie pracowników Urzędu. System współpracuje z dowolnym typem korespondencji od skanu pisma papierowego po zapisaną wiadomość email. AIDA nie stanowi części Mdoka, lecz jest oddzielną aplikacją zaprojektowaną w architekturze mikroserwisów. Środowiskiem pracy Systemu jest instancja umiejscowiona w Data Center.


AIDA API

Obsługa wielu formatów

Obrazy zeskanowanych dokumentów w formacie .pdf (przynajmniej w rozdzielczości 150px) 

Dokumenty w formie elektronicznej wraz z warstwą tekstową w formacie .pdf lub .doc 

Wiadomości poczty elektronicznej przesłane i zapisane w popularnym formacie .eml 

AIDA API

Funkcjonalności

AIDA posiada następujące funkcjonalności:

AIDA zawiera gotowe modele klasyfikacji na podstawie RWA oraz KLD. Możliwe jest przygotowanie dowolnej klasyfikacji na bazie materiałów klienta.

AIDA rozpoznaje i wydobywa z dokumentów informacje takie jak:  

  • nadawca
  • adres nadawcy
  • znak sprawy
  • data na pismie
  • data wpływu

Zestaw pozyskiwanych metadanych może być dowolnie rozbudowywany.

AIDA poprzez wykorzystanie generatywnej sztucznej inteligencji nadaje dokumentowi jedno zdaniowy tytuł oraz przygotowuje kilku zdaniowe streszczenie tresci dokumentu

AIDA obsługuje dokumenty przekazywane jako skany lub w wersji elektronicznej

AIDA umożliwia integracje z dowolnym systemem obsługi korespondencji poprzez REST API.

AIDA API

Wyszukiwanie w bazie

Po identyfikacji Nadawcy z treści korespondencji, AIDA wyszukuje go w bazie zarejestrowanych kontrahentów i jeśli: 

  • Uda się znaleźć nadawcę – to jest automatycznie wybrany 
  • Nie uda się znaleźć nadawcy – to uzupełniane są pola w formularzu do stworzenia nowego kontrahenta, ale proces akceptacji i poprawy jest po stronie pracownika Użytkownika.
AIDA API

Działanie w tle

AIDA – jest procesem działającym w tle – uruchamianym po zeskanowaniu przez pracownika Użytkownika dokumentów lub zapisaniu dokumentu w odpowiedniej lokalizacji (w przypadku maili czy dokumentów elektronicznych) – przez co, na etapie tworzenia dokumentu, cały zestaw proponowanych pól będzie już uzupełniony. Maksymalny przewidywany czas procesowania 1 dokumentu zostaje wyznaczony na 1 minutę. 

Zalety

AIDA oferuje wiele zalet, które przyczyniają się do usprawnienia pracy urzędów i gmin.

Szybsze wprowadzanie informacji do formularza

Uniknięcie częstych błędów przy ręcznym wprowadzaniu danych

Szybsze przekazanie sprawy do jednostki / sekretariatu

Szybsze wyszukiwanie dokumentów w bazie

Pobierz broszurę informacyjną

Dowiedz się więcej o AIDA API

Nasi specjaliści

Chętnie odpowiemy
na wasze pytania

32 757 42 39