Top Shop

Zarz膮dzaj efektywnie
z艂贸偶 fragmenty w jedn膮 ca艂o艣膰

TOP SHOP to unikalny system usprawniaj膮cy zarz膮dzanie sieci膮 lokali, umo偶liwiaj膮cy przechowywanie w jednym miejscu wszystkich potrzebnych informacji.


Top Shop

Dostosowane do klienta

 Ze wzgl臋du na autorski charakter systemu, mo偶liwa jest jego adaptacja do potrzeb i oczekiwa艅 u偶ytkownika, co daje Klientowi gwarancj臋 korzystania ze skutecznego narz臋dzia u艂atwiaj膮cego codzienn膮 prac臋.


Informacje o lokalu

Modu艂 danych obiektu zawiera wszystkie potrzebne informacje, kt贸re mo偶na podzieli膰 na dane podstawowe oraz cechy. Dodatkowo gromadzi r贸wnie偶 informacje o urz膮dzeniach.

Archiwum dokument贸w

W systemie istnieje mo偶liwo艣膰 przechowywania wszelkich dokument贸w (um贸w, protoko艂贸w) w postaci cyfrowej. W archiwum dokumenty opisywane s膮 poprzez przypisanie im konkretnej klasy (np. umowy najmu) i nadanie tytu艂u.

Faktury i rozliczenia

Aplikacja pozwala na otrzymywanie danych faktur z system贸w zewn臋trznych Klienta (systemy finansowo-ksi臋gowe) poprzez wykorzystanie us艂ug dostarczonych z systemem lub pierwotn膮 rejestracj臋 faktur w systemie TOP SHOP.

U偶ytkownicy

Aplikacja pozwala na otrzymywanie danych faktur z system贸w zewn臋trznych Klienta (systemy finansowo-ksi臋gowe) poprzez wykorzystanie us艂ug dostarczonych z systemem lub pierwotn膮 rejestracj臋 faktur w systemie TOP SHOP.

Kontrahenci

Modu艂 zarz膮dzania kontrahentami pozwala na wprowadzanie wszystkich danych niezb臋dnych do opisywania partner贸w biznesowych. Takimi podstawowymi obszarami s膮: dane kontrahent贸w, dane adresowe, dane kontaktowe, konta bankowe.

Komunikacja z systemami zewn臋trznymi

Ze wzgl臋du na autorski charakter aplikacji, mo偶liwa jest jej adaptacja do potrzeb i oczekiwa艅 Klienta, g艂贸wnie w zakresie integracji z innymi systemami.

Top Shop

Wymierne korzy艣ci

Idealne rozwi膮zanie dla…

du偶ych organizacji handlowych i us艂ugowych lokalizuj膮cych swoje oddzia艂y w obiektach wynajmowanych od r贸偶nych w艂a艣cicieli, a tak偶e dla profesjonalnych grup tworz膮cych infrastruktur臋 handlow膮 (np. sieci serwisowych, sieci biur handlowych, sieci logistycznych itp.).

Oszcz臋dzamy Tw贸j czas

Aplikacja usprawnia zarz膮dzanie zr贸偶nicowanymi i z艂o偶onymi umowami najmu (obs艂uga kaucji i gwarancji), zapewnia szybki i bie偶膮cy dost臋p do szczeg贸艂owych informacji o lokalach, a tak偶e u艂atwia zarz膮dzanie terminami dzi臋ki automatycznemu generowaniu przypomnie艅.

System stworzony w oparciu o do艣wiadczenie

TOP SHOP zosta艂 zaprojektowany przy wsp贸艂pracy z w艂a艣cicielem renomowanej sieci sklep贸w ROSSMANN posiadaj膮cej blisko 800 obiekt贸w, jako oprogramowanie dedykowane dla zarz膮dzania obs艂ug膮 sieci tego rodzaju.


Nasi specjali艣ci

Ch臋tnie odpowiemy
na wasze pytania

32 757 40 81

Top Shop

Pobierz broszur臋 informacyjn膮