EPP3

Case Study
Informatyzacja samorz膮d贸w

Case Study


Elektroniczny Portal Pracownika wdro偶ony w Urz臋dach Miast i jednostkach w wojew贸dztwie Pomorskim i Warmi艅sko-Mazurskim.

Uruchomienie aplikacji EPP3 w celu rozprzestrzeniania wiadomo艣ci dla szerokiej rzeszy u偶ytkownik贸w.

Zakres wdro偶enia

Urz膮d Miasta Olsztyn wraz z Urz臋dem Marsza艂kowskim Wojew贸dztwa Pomorskiego

Urz膮d Miasta Olsztyn wraz z Urz臋dem Marsza艂kowskim Wojew贸dztwa Pomorskiego wdro偶y艂y system ERP Ksat 2000i wraz z Elektronicznym Portalem Pracownika. Poprzez portal pracownicy otrzymali wgl膮d do swoich danych kadrowych, p艂acowych , mo偶liwo艣ci 艣ci膮gni臋cia pask贸w wyp艂at wraz z zestawieniami rocznymi takimi jak PIT i RMUA, maj膮 mo偶liwo艣膰 planowania urlop贸w, sk艂adania wniosk贸w urlopowych oraz przegl膮dania historii swoich absencji. Pracownikom zosta艂a udost臋pniona elektroniczna tablica og艂osze艅, dzi臋ki kt贸rej przekazywanie komunikat贸w do szerokiej grupy u偶ytkownik贸w sta艂o si臋 艂atwiejsze. Za pomoc膮 EPP3 umo偶liwiono r贸wnie偶 udost臋pnianie i pobieranie dokument贸w, co jest bardzo przydatnym aspektem w tak sformalizowanej organizacji. Korzysta si臋 r贸wnie偶 z mechanizmu ankiet.

EPP#

Gotowe rozwi膮zania informatyczne

System Ksat 2000i wraz z EPP3 zinformatyzowa艂 dzia艂anie urz臋du w jego sta艂ych aspektach oraz swoj膮 bogat膮 funkcjonalno艣ci膮 zapewni艂 mo偶liwo艣膰 u艂atwienia pracy w wielu innych dziedzinach. Nowoczesne rozwi膮zania umo偶liwiaj膮 zwi臋kszenie efektywno艣ci pracy urz臋du, odpowiednie zbieranie i kolekcjonowanie danych wraz z ich analiz膮 na podstawie r贸偶norakich raport贸w u艂atwia wyci膮ganie wniosk贸w i przez to popraw臋 samej pracy.

Korzy艣ci

Obszar wdro偶enia



Zintegrowana aplikacja

Wy艣wietlanie danych z systemu rodzimego Ksat2000i daje du偶e mo偶liwo艣ci rozwojowe na przysz艂o艣膰. Zalet膮 powdro偶eniow膮 jest szybkie wsparcie serwisowe wraz z doradztwem w obs艂udze aplikacji.

Elastyczne rozwi膮zanie

Urz臋dy za pomoc膮 aplikacji EPP3 maj膮 mo偶liwo艣膰 sk艂adania r贸偶norakich wniosk贸w, wraz z obs艂ug膮 wniosk贸w ZF艢S. Udost臋pniaj膮 du偶膮 ilo艣膰 dokument贸w swoim pracownikom, wraz z wa偶nymi odno艣nikami – linkami, kt贸re mo偶na zebra膰 i opisa膰 w jednym miejscu tworz膮c baz臋 najwa偶niejszych adres贸w www dla urz臋du.

Spr臋偶enie zwrotne

Korzystanie z mechanizmu ankiet pozwala urz臋dom w 艂atwy i szybki spos贸b zebra膰 informacje opiniotw贸rcze i po ich analizie podj膮膰 dzia艂ania w odpowiednim kierunku.

Zobacz inne Case Study

System EPP3

System EPP3 – Szpital w Radomiu i P艂ocku


Przeprowadzono integracj臋 aplikacji EPP3 z systemem Asseco oraz Intradok, dzi臋ki czemu umo偶liwiono 艂atwy przep艂yw informacji 艂膮cz膮cy 3 aplikacje. Przep艂yw wniosk贸w urlopowych 艂膮czy u偶ytkownik贸w 3 aplikacji.

System EPP3

Przedsi臋biorstwo Wodoci膮g贸w i Kanalizacji w Mi艅sku Mazowieckim

Udost臋pniono elastyczny system oceny pracownika w aplikacji EPP3 i utworzono ocen臋 wzgl臋dem cel贸w/zada艅. System w 艂atwy spos贸b jest w stanie odwzorowa膰 procesy oceny w przedsi臋biorstwie. Dzi臋ki niemu wykorzystuje si臋 wyniki ocen pracownik贸w do utworzenia mechanizmu finansowego premiowania pracownik贸w.

Dodatkowo umo偶liwiono pracownikom podgl膮d do informacji o 艣rodkach trwa艂ych, kt贸re s膮 oddane im w posiadanie, r贸wnie偶 Kierownicy maj膮 podgl膮d jakie sprz臋ty s膮 w posiadaniu jego zespo艂u.

R贸wnie偶 Klient korzysta z grafik贸w pracy, kt贸re to wizualnie dostosowane s膮, aby ogrom informacji o czasie pracy przekaza膰 w jak naj艂atwiejszy spos贸b do odczytu.

Powr贸t do produktu

EPP3