Aida API

AIDA
AI Document Assistant

AIDA (AI Document Assistant) jest to oprogramowanie usprawniaj膮ce prac臋 urz臋d贸w i gmin poprzez automatyzacj臋 procesu rejestracji dokumentu, wraz z przyporz膮dkowaniem, wynikaj膮cej z tre艣ci analizowanej korespondencji, procedury.


Opis funkcjonalny Systemu

Usprawnienie obs艂ugi dokument贸w

AIDA usprawnia etap rozpoznania dokumentu oraz nadania mu w艂a艣ciwego biegu obs艂ugi. Dla wybranych typ贸w dokument贸w, System b臋dzie generowa艂 automatyczne podpowiedzi na podstawie bazy wiedzy, zmniejszaj膮c obci膮偶enie pracownik贸w Urz臋du. System wsp贸艂pracuje z dowolnym typem korespondencji od skanu pisma papierowego po zapisan膮 wiadomo艣膰 email. AIDA nie stanowi cz臋艣ci Mdoka, lecz jest oddzieln膮 aplikacj膮 zaprojektowan膮 w architekturze mikroserwis贸w. 艢rodowiskiem pracy Systemu jest instancja umiejscowiona w Data Center.


AIDA API

Obs艂uga wielu format贸w

Obrazy zeskanowanych dokument贸w w formacie .pdf (przynajmniej w rozdzielczo艣ci 150px)鈥

Dokumenty w formie elektronicznej wraz z warstw膮 tekstow膮 w formacie .pdf lub .doc鈥

Wiadomo艣ci poczty elektronicznej przes艂ane i zapisane w popularnym formacie .eml鈥

AIDA API

Funkcjonalno艣ci

AIDA posiada nast臋puj膮ce funkcjonalno艣ci:

AIDA zawiera gotowe modele klasyfikacji na podstawie RWA oraz KLD. Mo偶liwe jest przygotowanie dowolnej klasyfikacji na bazie materia艂贸w klienta.

AIDA rozpoznaje i wydobywa z dokument贸w informacje takie jak:鈥

  • nadawca
  • adres nadawcy
  • znak sprawy
  • data na pismie
  • data wp艂ywu

Zestaw pozyskiwanych metadanych mo偶e by膰 dowolnie rozbudowywany.

AIDA poprzez wykorzystanie generatywnej sztucznej inteligencji nadaje dokumentowi jedno zdaniowy tytu艂 oraz przygotowuje kilku zdaniowe streszczenie tresci dokumentu

AIDA obs艂uguje dokumenty przekazywane jako skany lub w wersji elektronicznej

AIDA umo偶liwia integracje z dowolnym systemem obs艂ugi korespondencji poprzez REST API.

AIDA API

Wyszukiwanie w bazie

Po identyfikacji Nadawcy z tre艣ci korespondencji, AIDA wyszukuje go w bazie zarejestrowanych kontrahent贸w i je艣li:鈥

  • Uda si臋 znale藕膰 nadawc臋 – to jest automatycznie wybrany鈥
  • Nie uda si臋 znale藕膰 nadawcy – to uzupe艂niane s膮 pola w formularzu do stworzenia nowego kontrahenta, ale proces akceptacji i poprawy jest po stronie pracownika U偶ytkownika.
AIDA API

Dzia艂anie w tle

AIDA – jest procesem dzia艂aj膮cym w tle – uruchamianym po zeskanowaniu przez pracownika U偶ytkownika dokument贸w lub zapisaniu dokumentu w odpowiedniej lokalizacji (w przypadku maili czy dokument贸w elektronicznych) – przez co, na etapie tworzenia dokumentu, ca艂y zestaw proponowanych p贸l b臋dzie ju偶 uzupe艂niony. Maksymalny przewidywany czas procesowania 1 dokumentu zostaje wyznaczony na 1 minut臋.鈥

Zalety

AIDA oferuje wiele zalet, kt贸re przyczyniaj膮 si臋 do usprawnienia pracy urz臋d贸w i gmin.

Szybsze wprowadzanie informacji do formularza

Unikni臋cie cz臋stych b艂臋d贸w przy r臋cznym wprowadzaniu danych

Szybsze przekazanie sprawy do jednostki / sekretariatu

Szybsze wyszukiwanie dokument贸w w bazie

Pobierz broszur臋 informacyjn膮

Dowiedz si臋 wi臋cej o AIDA API

Nasi specjali艣ci

Ch臋tnie odpowiemy
na wasze pytania

32 757 42 39