BuforKSeF dla JST

Centralne miejsce obsługi faktur.
Bez papieru, nowocześnie, automatycznie.
Bufor KSeF dla JST
Bufor KSeF dla JST to kompleksowe rozwiązanie informatyczne, które porządkuje, automatyzuje i usprawnia proces zarządzania fakturami w skali całego Miasta, Gminy, Powiatu lub Województwa.

Jakie funkcje oferuje Bufor KSeF dla JST?
- Pobieranie faktur z KSeF
- Automatyczne rozdzielanie faktur na Urząd i jednostki organizacyjne
- Elektroniczny obieg faktury
- Elektroniczny opis faktury
- Integracja z systemem ERP (wg indywidualnych uzgodnień)

Dodatkowo, Bufor KSeF dla JST zapewnia:
Obsługę faktur tradycyjnych, tj. przesyłanych e-mailem (automatyczny import), a także papierowych (obsługa skanów, OCR, rejestracja ręczna)
Konfigurowalne procesy – możliwość tworzenia wieloetapowych ścieżek akceptacji, rozbudowanych formularzy opisu merytorycznego oraz warunkowych ścieżek obiegu dokumentów. W trakcie procedowania tworzony jest dokument opisu merytorycznego faktury, który może być podpisywany przez osoby decyzyjne na kolejnych etapach
Pełną zgodność z polityką EZD obowiązującą w danej jednostce – elektroniczny obieg dokumentów zgodny z wewnętrznymi procedurami
Do kogo skierowane jest rozwiązanie?
Funkcjonalność Bufora KSeF dla JST dedykowana jest wszystkim jednostkom samorządu terytorialnego, które chcą – wraz z uruchomieniem KSeF – całkowicie zrezygnować z papierowego obiegu faktur, usprawniając i unowocześniając ich obsługę.
Wprowadzenie e-Faktury to idealny moment, aby wdrożyć w pełni elektroniczny obieg i opis faktury. Bufor KSeF eliminuje problem tzw. „Podmiot3” – czyli trudności z identyfikacją odbiorcy faktury w przypadku wspólnego numeru NIP VAT dla całej jednostki JST. Dzięki rozwiązaniu faktury trafiają we właściwe miejsce, a ryzyko ich nieopłacenia w terminie zostaje zminimalizowane.
Korzyści

Automatyczny przydział faktur
minimalizacja ryzyka błędów

Elektroniczny obieg i opis faktur
szybko, efektywnie, ekologicznie

Centralne repozytorium faktur
szybko, efektywnie, ekologicznie

Obsługa wielu kanałów
nie tylko KSeF, ale także e-mail i skany faktur papierowych

Konfigurowalne ścieżki akceptacji
dostosowane do struktury organizacyjnej

Zgodność z EZD
zgodność z wymogami prawnymi i wewnętrznymi procedurami

Integracja z ERP
bezpośredni transfer danych do systemów finansowo-księgowych
