Bufor

KSeF dla JST

Bufor KSeF dla JST

Bufor KSeF dla JST to kompleksowe rozwiązanie informatyczne, które porządkuje, automatyzuje i usprawnia proces zarządzania fakturami w skali całego Miasta, Gminy, Powiatu lub Województwa.

Jakie funkcje oferuje Bufor KSeF dla JST?

  • Pobieranie faktur z KSeF
  • Automatyczne rozdzielanie faktur na Urząd i jednostki organizacyjne
  • Elektroniczny obieg faktury
  • Elektroniczny opis faktury
  • Integracja z systemem ERP (wg indywidualnych uzgodnień)

Dodatkowo, Bufor KSeF dla JST zapewnia:

Obsługę faktur tradycyjnych, tj. przesyłanych e-mailem (automatyczny import), a także papierowych (obsługa skanów, OCR, rejestracja ręczna)

Konfigurowalne procesy – możliwość tworzenia wieloetapowych ścieżek akceptacji, rozbudowanych formularzy opisu merytorycznego oraz warunkowych ścieżek obiegu dokumentów. W trakcie procedowania tworzony jest dokument opisu merytorycznego faktury, który może być podpisywany przez osoby decyzyjne na kolejnych etapach

Pełną zgodność z polityką EZD obowiązującą w danej jednostce – elektroniczny obieg dokumentów zgodny z wewnętrznymi procedurami

Do kogo skierowane jest rozwiązanie?

Funkcjonalność Bufora KSeF dla JST dedykowana jest wszystkim jednostkom samorządu terytorialnego, które chcą – wraz z uruchomieniem KSeF – całkowicie zrezygnować z papierowego obiegu faktur, usprawniając i unowocześniając ich obsługę.

Wprowadzenie e-Faktury to idealny moment, aby wdrożyć w pełni elektroniczny obieg i opis faktury. Bufor KSeF eliminuje problem tzw. „Podmiot3” – czyli trudności z identyfikacją odbiorcy faktury w przypadku wspólnego numeru NIP VAT dla całej jednostki JST. Dzięki rozwiązaniu faktury trafiają we właściwe miejsce, a ryzyko ich nieopłacenia w terminie zostaje zminimalizowane.

Korzyści

Automatyczny przydział faktur

minimalizacja ryzyka błędów

Elektroniczny obieg i opis faktur

szybko, efektywnie, ekologicznie

Centralne repozytorium faktur

szybko, efektywnie, ekologicznie

Obsługa wielu kanałów

nie tylko KSeF, ale także e-mail i skany faktur papierowych

Konfigurowalne ścieżki akceptacji

dostosowane do struktury organizacyjnej

Zgodność z EZD

zgodność z wymogami prawnymi i wewnętrznymi procedurami

Integracja z ERP

bezpośredni transfer danych do systemów finansowo-księgowych

Przykładowe referencje

Miasto Łódź