Top Shop

Zarz膮dzaj efektywnie
z艂贸偶 fragmenty w jedn膮 ca艂o艣膰

TOP SHOP to unikalny system usprawniaj膮cy zarz膮dzanie sieci膮 lokali, umo偶liwiaj膮cy przechowywanie w jednym miejscu wszystkich potrzebnych informacji.


Top Shop

Dostosowane do klienta

 Ze wzgl臋du na autorski charakter systemu, mo偶liwa jest jego adaptacja do potrzeb i oczekiwa艅 u偶ytkownika, co daje Klientowi gwarancj臋 korzystania ze skutecznego narz臋dzia u艂atwiaj膮cego codzienn膮 prac臋.


Informacje o lokalu

Modu艂 danych obiektu zawiera wszystkie potrzebne informacje, kt贸re mo偶na podzieli膰 na dane podstawowe oraz cechy. Dodatkowo gromadzi r贸wnie偶 informacje o urz膮dzeniach.

Archiwum dokument贸w

W systemie istnieje mo偶liwo艣膰 przechowywania wszelkich dokument贸w (um贸w, protoko艂贸w) w postaci cyfrowej. W archiwum dokumenty opisywane s膮 poprzez przypisanie im konkretnej klasy (np. umowy najmu) i nadanie tytu艂u.

Faktury i rozliczenia

Aplikacja pozwala na otrzymywanie danych faktur z system贸w zewn臋trznych Klienta (systemy finansowo-ksi臋gowe) poprzez wykorzystanie us艂ug dostarczonych z systemem lub pierwotn膮 rejestracj臋 faktur w systemie TOP SHOP.

U偶ytkownicy

Aplikacja pozwala na otrzymywanie danych faktur z system贸w zewn臋trznych Klienta (systemy finansowo-ksi臋gowe) poprzez wykorzystanie us艂ug dostarczonych z systemem lub pierwotn膮 rejestracj臋 faktur w systemie TOP SHOP.

Kontrahenci

Modu艂 zarz膮dzania kontrahentami pozwala na wprowadzanie wszystkich danych niezb臋dnych do opisywania partner贸w biznesowych. Takimi podstawowymi obszarami s膮: dane kontrahent贸w, dane adresowe, dane kontaktowe, konta bankowe.

Komunikacja z systemami zewn臋trznymi

Ze wzgl臋du na autorski charakter aplikacji, mo偶liwa jest jej adaptacja do potrzeb i oczekiwa艅 Klienta, g艂贸wnie w zakresie integracji z innymi systemami.

Top Shop

Wymierne korzy艣ci

Idealne rozwi膮zanie dla…

du偶ych organizacji handlowych i us艂ugowych lokalizuj膮cych swoje oddzia艂y w obiektach wynajmowanych od r贸偶nych w艂a艣cicieli, a tak偶e dla profesjonalnych grup tworz膮cych infrastruktur臋 handlow膮 (np. sieci serwisowych, sieci biur handlowych, sieci logistycznych itp.).

Oszcz臋dzamy Tw贸j czas

Aplikacja usprawnia zarz膮dzanie zr贸偶nicowanymi i z艂o偶onymi umowami najmu (obs艂uga kaucji i gwarancji), zapewnia szybki i bie偶膮cy dost臋p do szczeg贸艂owych informacji o lokalach, a tak偶e u艂atwia zarz膮dzanie terminami dzi臋ki automatycznemu generowaniu przypomnie艅.

System stworzony w oparciu o do艣wiadczenie

TOP SHOP zosta艂 zaprojektowany przy wsp贸艂pracy z w艂a艣cicielem renomowanej sieci sklep贸w ROSSMANN posiadaj膮cej blisko 800 obiekt贸w, jako oprogramowanie dedykowane dla zarz膮dzania obs艂ug膮 sieci tego rodzaju.


Nie wiesz, kt贸re rozwi膮zanie jest dla Ciebie?

Sprawd藕 i por贸wnaj

–>

Nasi specjali艣ci

Ch臋tnie odpowiemy
na wasze pytania

32 757 40 81

Top Shop

Pobierz broszur臋 informacyjn膮